- Minimum of 2 years working experience in administrative positions - Good English language skills (speaking, listening, writing, and reading) - Good communication skills - Good common sense - Friendly attitude - cheerful and diligent - At least college graduate, university degree preferred - Aptitude in standard computer software, including Word, Excel, PowerPoint and so forth - Willing to take more responsibilities
Описание работы:
- To provide secretarial duties including working on official documents (letters, reports, memos, plans - formatting, processing or creating) - Translation/interpreting (internal meetings, client meetings, company documents) - To schedule client and internal meetings - On-line diary management for Senior Managers and Managers - Co-ordinate travel arrangements for assigned. Partners, Senior Managers and Managers - Issue fee notes and track payment of same - Production and delivery of reports and proposals - Filing - Ad hoc projects as they arise
- Отличные управленческие способности - Минимум 3 года опыта управления проектами в международной организации - Отличные организационные, коммуникативные и личные качества - Отличное знание азербайджанского и английского языков - Навыки офисных компьютерных программ
Описание работы:
- Планирование стратегии развития - Управление проектами
- Прием звонков - Работа на компьютере - Обеспечивать прием, учет, регистрацию, контроль исполнения документов
Требования к кандидату
Возраст:
от 20 до 30 лет
Пол:
Женский
Образование:
Высшее
Английский язык:
Базовый
Требования к квалификации:
1. Высшее образование 2. Опыт работы 3. Владение азербайджанским, русским и желательно английским языками 4. Знание офисных программ (MS Word, Excel, Internet Explorer)
Работодатель: Анти-коррупционное движение «Transparency Azerbaijan»
город Губа
возраст: от 25 до 50
Требования к кандидату:
- Minimum a bachelor degree in law, political or social science, journalism, public relations or related field - Excellent analytical skills - Ability to negotiate with partners and state authorities - Strong speaking and writing skills in English , excellent command of Russian and Azeri languages - Ability to use PC - Public speaking skills - Ability to work under pressure - Previous experience in administration in the private sector, NGO or international organization
Описание работы:
- To oversee overall management of ALAC project in Quba - Organize the PR and media campaigns - Represent the project at public events - Lease with relevant public institutions
- Отличные управленческие способности - Минимум 3 года опыта управления проектами в международной организации - Отличные организационные, комуникативные и личные качества - Отличное знание азербайджанского и английского языков - Навыки офисных компьютерных программ
Описание работы:
- Планирование стратегии развития - Управление проектами
- Отличные управленческие способности - Минимум 3 года опыта управления проектами в международной организации - Отличные организационные, комуникативные и личные качества - Отличное знание азербайджанского и английского языков - Навыки офисных компьютерных программ
Описание работы:
- Планирование стратегии развития - Управление проектами